Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
TROIOU KAER FROMFROMGIRL
13 juin 2006

pffffou !

Hier c'était vraiment il y a tant que ça ? Eh be... Le temps passe vite quand on : travaille, aime, s'amuse, aime, reçoit son Unique, aime, prépare son mariage, aime, commence à réfléchir au déménagement (il apparaît qu'il vaudrait mieux faire plus que d'y réfléchir !), aime... Certains moments trop vite, on voudrait que d'autres le fassent tout autant... Il est des termes que l'on voudrait atteindre instantanément tant l'impression de n'être vraiment soi ne se ressent que quand on est deux. Je compte les jours...

Publicité
Publicité
Commentaires
K
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Répondre
K
nemet E vefe !!! diwall, da gelenner vez war-dro, bepred hag atav<br /> da biv rin skol pa vi aet kuit, sniff, sniff, sniff, ma skoliadez muiañ-karet?
Répondre
F
Emaon o vont da vevañ en Norzh... Met, war a seblant ez eus ur sapre toullad brezhonegerien (pe Bretoned da neubeutañ)e bro Lille. Kentelioù noz a vez aozet diouzh 'm eus klevet. Un dra zo sur, ne c'hellin ket bezañ skolaerez gant Diwan e-giz bremañ, nemet ma vefe krouet ur skol eno ! Piv oar ? :)
Répondre
B
Ret e vo dehañ deskiñ brezhoneg neuze !!! Pelec'h emaout o vont da vevañ goude ho timezi (kurius on un tammig...) ? E Breizh pe e norzh bro C'hall ? Peogwir diaes-tre e vefe labourat e brezhoneg ahont...
Répondre
C
Ma chère Dreyfus... je t'aime !
Répondre
TROIOU KAER FROMFROMGIRL
Publicité
Derniers commentaires
Archives
Publicité